Nabalila jsem aroma balíček pro jednu z největších brněnských porodnic :-)

04.01.2022

Práce duly je řehole, to Vám tedy povím...
Jenomže být u zázraku zrození a zažívat ten křehký moment, kdy se celý SVĚT na chvíli zastaví, je pro mne dost návykové.
Někdy svou práci připodobňuji k adrenalinovému sportu... jsem neustále v takovém jemném stresu.... " Mám telefon?"
"Nemám vyplé zvonění?"
" Blíží se úplněk..."
"Blíží se novoluní.."
" Tato žena rodí dřív, a tato přenáší.."
"Tato potřebuje více péče a masáž..."
"Této jsem ještě neodpověděla na zprávu.."
"Stihnu uvařit na další den, kdybych nebyla doma?"
A někdy jedu k samým hranicím naší země a jindy na opačnou stranu... Protože někde uvnitř mám silný pocit, že i když v autě strávím dvě hodiny tam a dvě zpět, tak přesně tato žena mě potřebuje....
Prostě někdy mi z toho jde hlava kolem a sotva popadám dech... Pak jedu jak o život, abych stihla být co nejdříve tam, kde mne potřebují a jsem bdělejší než bdělá, aby vše klaplo jak má, a ženuška byla opečovaná...
Všechno se ve mně třese a napětí sílí...
Někdy mám pocit, že se mi srdce rozskočí a přesto to nesmím dát znát, a pořád se tvářím jako zenově klidný doprovod.
A pak se mi podaří přijet chvilku po smrákání domů, dát si nohy nahoru, nalít si sklenku vína a pozorovat tichou oblohu s dorůstajícím měsícem... a zaznamenávám, jak se ve mně tetelí ten pocit radosti a absolutního štěstí...
A vím, že jsem přesně tam, kde mám BÝT ...
A víte čím se mimo jiné bavím posledních pár dnů? Připravuji aromaterapeutický balíček i s návodem do jedné z největších porodnic v Brně. Protože když se u porodu sejde dula, která miluje aromaterapii a porodní asistentka, která by ji ráda používala... začne vznikat něco VELIKÉHO

Markéta Matanai - Laskavá péče o ženu
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky